برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور در سال 1403

به گفته مسئولان مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، تا پایان امسال بخشنامه برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج به استان‌ها ارسال خواهد شد و اعزام معلمان از مهر 1403 آغاز می‌شود و تلاش بر این است تا معلمان بیش از دو سال در انتظار اعزام نمانند.

پیش از این، داشتن حداقل 14 و یا حداکثر 26 سال سابقه خدمت، داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی (لیسانس) و آشنایی لازم با یک‌زبان خارجی (عربی، انگلیسی، فرانسه یا آلمانی) در حد خواندن، درک مطلب و مکالمات روزمره جزو شروط اعزام معلمان به خارج از کشور بود البته قرار است در بخشنامه جدید تغییراتی ایجاد شود.

البته هنوز هم 100 نفر از معلمان پذیرفته شده در آزمون اعزام به خارج از کشور سال 97 همچنان منتظر هستند تا نوبت اعزام آنها برسد و دلیل کُندی روند اعزام ناشی از کاهش جمعیت دانش‌آموزان ایرانی در خارج از کشور است.

مُعَلِم باش
مُعَلِم باش
وبسایت رسمی مُعَلِم باش در سال 1402 با هدف ارائه محتوای مناسب ویژه کلاس های درس طراحی شد. در این وبسایت شما می توانید علاوه بر محتوای آموزشی ، محتواهای مورد نیاز به جهت استفاده در بخش های اداری ، پرورشی و .. را نیز دریافت نمایید. در تلاش هستیم تا با کمک شما معلمان گرامی از سراسر کشور وبسایت مُعَلِم باش را به عنوان مرجع رسمی محتوا و اخبار در سطح کشور بشناسیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !