آموزش نرم افزار موبوپیک (Mobopic)

نرم افزار موبوپیک ، یا نرم افزار عکس نوشته ساز ، یکی از نرم افزارهایی است که به ما معلمان در زمینه تولید تصاویر ویژه کلاس درس کمک می نماید.

با استفاده از امکاناتی که این نرم افزار در اختیار ما قرار می دهد می توانیم تصاویر زیبایی برای کلاس درس خود ایجاد کرده و باعث ایجاد انگیزه دانش آموزانمان بشویم .

از جمله فعالیت هایی که می توانیم با نرم افزار موبوپیک انجام دهیم می توان به ساخت برنامه کلاس ، طراحی کاربرگ ، طراحی تکلیف های کلاسی ، طراحی فایل تبریک ، طراحی مفاهیم درسی و … اشاره نمود .

در آموزش زیر که در سایت معلم باش منتشر گردیده است ، شما عزیزان با نحوه کار با این نرم افزار و همچنین نرم افزارهای جانبی به جهت ایجاد یک فایل تصویری با کیفیت آشنا خواهید شد.

مُعَلِم باش
مُعَلِم باش
وبسایت رسمی مُعَلِم باش در سال 1402 با هدف ارائه محتوای مناسب ویژه کلاس های درس طراحی شد. در این وبسایت شما می توانید علاوه بر محتوای آموزشی ، محتواهای مورد نیاز به جهت استفاده در بخش های اداری ، پرورشی و .. را نیز دریافت نمایید. در تلاش هستیم تا با کمک شما معلمان گرامی از سراسر کشور وبسایت مُعَلِم باش را به عنوان مرجع رسمی محتوا و اخبار در سطح کشور بشناسیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *